יום שבת, 6 בדצמבר 2008

תוצאות הבחירות במפלגת העבודה (וכמה מלים על פואד)

תוצאות הבחירות במפלגת העבודה הוכיחו לדעתי שמתפקדי מפלגת העבודה לא למדו לקח.
במקום לעסוק בקמפיין טרנדי שמנסה לעבוד הפוך על הפוך על רגשות הבוחרים (מציגים את אהוד ברק כ"לא נחמד", "לא מסתחבק" , "לא טרנדי" כדי לנסות לעורר רגשות אמפטיה/רחמים או נסיון להזדהות עם תכונות אחרות אצל ברק שאמורות להיות חזקות יותר), המתפקדים היו צריכים לעשות דבר אחד: להשליך את כל מי שמואשם בציבור כמושחת למיקום שמעבר לעשיריה השניה.
למקם את פואד בעשיריה הראשונה (כלומר, לתת לו מקום ריאלי ברשימת העבודה) ואת פרץ משול בעיני לעצימת עיניים (או לאיזה יצר התאבדות נסתר שחבוי במתפקדים).
הגיע הזמן שתבינו חברים, פואד בן אליעזר הוא לא נכס למפלגה שלכם, אלא נטל.
ברצוני להזכיר מספר מעשים אומללים של פואד:
  1. בעת ריצת ברק לראשות מפלגת העבודה לפני כשנה ומשהו, פואד תמך בו. על מנת להבטיח את תמיכת המגזר הערבי (ואני עוד בטוח שאתייחס לאדון מג'דללה ה"נכבד" באיזה פוסט עתידי) באהוד ברק, הוציא פואד (שר התשתיות הלאומיות) הוראה לחבר ישובים לא מוכרים לתשתיות מים וחשמל. מצד שני אותו פואד נלחם נגד מאחזים לא חוקיים של מתנחלים. שלא תבינו לא נכון - אני נגד מאחזים לא חוקיים,נגד נוער הגבעות ונגד מה שהיה בבית המריבה/שלום/שנאה/אהבה/כל רגש אפשרי בחברון. פואד במעשיו בעצם אומר , שבשביל יצר שלטון אפשר ,רצוי ויש לעשות את מה שאסור בשם אידאולוגיה (גם אם היא לא נכונה לדעתו). פואד שוכח שחוק הוא חוק, והוא צריך להיות מכובד על ידי כולם, גם על ידי שרים שהפריימריז במפלגתם ולא צרכי מדינת ישראל מכתיבים את סדר יומם
  2. לאחר שנבחר בעשיריה הראשונה של מפלגת העבודה בפריימריז ביום חמישי, התארח פואד בארוע שבתרבות ואמר "עשינו טעות שהדחנו את אהוד אולמרט". תגיד פואד, עדיין לא הבנת שבגלל אמירות כאלה אתם הולכים לקבל כ10 מנדטים (אם לא פחות?)
על עמיר פרץ אני בכל לא רוצה לדבר. אולי אקדיש לו פוסט נפרד בהמשך

אין תגובות: